برگزاری جشنواره تخم مرغ

مدیر محترم آموزشگاه ابتدایی پسرانه امام حسین (ع) -دوره دوم  از برگزاری جشنواره تخم مرغ  به مناسبت روز جهانی تخم مرغ  در آموزشگاه خبر داد.

ابراهیم بوژمهرانی گفت:  در چهارشنبه مورخ 17 مهر ماه 1398 روز جهانی تخم از دانش آموزان خواسته شده که غذایی که در آن تخم مرغ دارد را تزیین و به آموزشگاه بیاورند و در کنار دوستان خود این غذا را میل بفرمایند.
او ادامه داد: هدف از این جشنواره آشنایی دانش آموزان با فواید تخم مرغ و صرف غذا ها در کنار دوستانشان و ایجاد لحظاتی شاد می باشد.

مدیر محترم آموزشگاه ابتدایی پسرانه امام حسین (ع) ضمن تقدیر از مربی بهداشت آموزشگاه  سرکار خانم قاسم اف که در زمان این جشنواره فواید این ماده غذایی یعنی تخم مرغ را برای دانش آموزان عزیز بیان نموده اند، اعلام کرد که این ماده غذایی برای پوست ، مو ،ناخن،  سیستم ایمنی بدن، سرشار از پرونئین، مواد مغذی  و …. می باشد و مصرف آن همراه با آبمیوه  یک صبحانه‌ی کامل را برای شما تشکیل می‌دهد و بلافاصله پویایی بدن را بالا می‌برد.

ابراهیم بوژمهرانی افزود: پس از  داوری غذا ها  توسط همکاران گرامی  آموزشی به بهترین غذای تخم مرغی هدیه ای از سمت مدرسه اهدا شد.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20